Fotboll!

Har jag då minsann inte tittat på ikväll... Vad trodde ni egentligen?

Nej idag har jag pysslat ännu mer i lägenheten. Inte så mycket kanske men fått upp ett vinställ och städat iallafall. Det är ju nämligen födelsedagskals här i morgon! En viss fröken Eriksson fyller ju faktiskt, *mumlar* humumhmmm....., år! Nej jag vet faktiskt hur mycket hon fyller, hon är ju lika gammal som mig! Alltså blir hon, *mumlar* humumhmmm......! Ehh, typ 21 va? 2009-1988=21, gött det stämmer!

Har även plockat upp och dammat av en gammal hobby jag har idag, photoshop! Tyvärr blir min hjärna alldeles för uttråkad på att göra seriösa saker så det har mest blivit halvelaka (ganska mycket elaka) skämtbilder av mina kompisar (Robert uteslutande). Men kul är det!

I samband med träningen håller jag också på att försöka gå upp i vikt. Satsar på ca 0.5kg i veckan upp emot kanske 85-90kg någonstans beroende på hur långt jag kan gå innan jag bangar ur. Har dock inte gått så bra än, första veckan stod jag helt still. Tjuvvägde mig igår också och till min förskräckelse stod jag fortfarande helt still. Men det är måndag morgon som räknas, vi får väl se då. Blir kanske till att börja med att väga maten och räkna kalorier igen. Det svåra är bara att ha koll på hur mycket man förbrukar nu. Eftersom min vardag mestadels består av att sitta vid en dator nu så har jag fegat och dragit ner på kcalen rätt rejält sen i somras då jag faktiskt rörde på mig. Viktplatån till trots så går träningen bättre än någonsin så överlag är jag nöjd ändå.

Har fått en kallelse till tändläkaren också, WOHOO! Jag tänker inte gå. Det är en av fördelarna med att bli gammal/are (ja det heter gammalare), man får göra som man vill! WOHOO! Kanske går nästa gång...

Nu tog det slut på saker att skriva igen. Hoppas ni åtminstone inte känner att de typ 3 minuterna som det tog att läsa detta var bortkastat. Eller vafan, hoppas ni tyckte det. Desto roligare för mig om jag lyckats lura någon stackare!


Nu blire mer mat!

Gnite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0