Ännu en dag i hemmet lugna vrå

Fortfarande förkyld och hemma, håller tummarna för att det vänder snart.

Har inte gjort särskilt mycket idag heller, suttit vid datorn, lyssnat på musik, spelat gitarr och kikat lite på motorcyklar. Det gamla vanliga alltså. Snart kommer Tomas och Ogan över och ska kika på Watchmen iallafall, det kan ju bli rätt nice!

Nu har det börjat adventpyntats lite här hemma, kan tyvärr inte ta åt mig så mycket av den äran då det är Nattis som gjort det mesta. Än tycker jag att det känns länge kvar till julen!

Förutom julmaten så är väl det jag ser fram emot mest nu den årliga "hemvändarfesten" på Hotell Hammarstrand på juldagen. Det är få evenemang som jag uppskattar så mycket som "Juldan i Hammarn".

På fredag åker vi till Hammarn igen iallafall eftersom jag med största sannolikhet skall sälja min kära motorcykel på lördag, känns lite småtungt att göra sig av med den men med studielån blir man inte rik och jag behöver lite extra pengar såhär i julyran. Får se det på det ljusa sidan, det är bara att börja leta något nytt nu! :-)
Även nästa helg åker vi till Hammarn eftersom vi är bjudna på julbord på fredag kväll, dessutom ska Nattis på möte på söndagen. Ett hiskeligt rännande med andra ord!

Upptäckte precis att någon försökt ringa mig 3 gånger på jobbtelefonen idag som jag haft liggandes i jackan. Det var ju inte så bra, i synnerhet inte eftersom jag inte ser vilket nummer det ringts ifrån. Ska ta och byta ringsignal till något som faktiskt går att höra nu så återkommer jag kanske med mer här senare!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för dina kommentarer Niclas. Du får mig alltid på lite bättre humör i allt elände.. =)

2009-12-02 @ 09:43:36
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Hojt hojt Nu äre nybakat! =)

2009-12-02 @ 15:45:48
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0