Affärsförslag 1.

Men anledning av att armbrytningen tagit ut sin rätt på mina armar och leder i armarna så hoppar jag över träningen den här samt nästkommande vecka. Detta gör att jag har ännu mer tid att sitta och hitta på dumheter vid datorn. Den första kommer här...

Funderade på det här med att man inte får mata djuren på djurparkerna. Förstår ni hur mycket pengar dom skulle kunna tjäna på att byta ut dom skyltarna mot skyltar som säger att man faktiskt FÅR mata djuren! Dels skulle dom tjäna in massvis med pengar på all mat, du skulle till och med kunna sälja mat till besökarna så att dom i sin tur fick mata djuren! En av deras största utgifter skulle alltså vändas till en inkomst!
Tänk också alla barnen! Vad roligt dom skulle tycka det var att få se hur riktiga djur beter sig när dom äter sina middagar! För att exemplifiera detta ytterligare så tänkte jag mig en skolelev som varit på klassresa och sedan ritat och skrivit om detta i sin berättarbok.

Den här eleven till exempel föredrog Bamse framför Bambi:





Tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Paulin

Hahaha, vad makabert! Men en ack så pengavänlig idé!

2009-10-22 @ 12:58:10
URL: http://pauerlajn.blogg.se/
Postat av: Olle

Vilken jävla bra ide :D Man kan ju t.ex. kasta in folk man inte tycker om. Jag nämner inga namn, men jag tror du vet :D

2009-10-22 @ 19:20:59
Postat av: Kjell

Ja, alltså..håller nästan lite med olle där, klockren ide. Fast sen blir de väl en massa förbudsskyltar.. mata gärna djuren, men helst inte med grannar

2009-10-22 @ 23:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0