Well hello Pain, i've been expecting you...

...sa jag under och efter dagens träningspass. Tyvärr hånlog jag inte som actionskurkarna gör. Jag såg ut såhär:

Men efter en lång varm dusch blev det bättre och nu är det faktiskt hyfsat igen. Har dock kommit fram till att jag MÅSTE lägga om träningen. Men hur?!

Jag har kommit fram till att mina dagar är ungefär 6 timmar lång. Det är timmarna från att Nattis kommer hem från praktiken tills hon går och lägger sig. Resterande 10 är bara transportsträcka. Jag äter, sitter vid datorn, äter, pluggar och sitter vid datorn. Det är vansinnig tråkigt och frustrerande att inte ha något att göra på dagarna. Det ska bli så otroligt skönt när jag får börja praktisera! Blir ju dessutom en vecka tidigare än väntat! :-)

Åt precis en macka av märket "Rallarhalvor", det är bröd för en riktig skogshuggare det vill jag lova. 114 % fullkorn! Detta står bland annat att läsa i innehållsförteckningen: Fullkornsrågmjöl, vatten, bark, jäst, betong, E451 (stabiliseringsmedel), E14 (riksväg), salt, rågfibrer och käftsmäll.
Som ni ser är det här ett bröd utöver det vanliga, smakar räv, är segt som fura och mättar som tvättsvamp. Men nyttigt är det!

Här är introlåten från en riktig gammal klassiker: YEAH!
Jag menar vilken one-liner i världen slår "Nu blir vi farliga!"
Episkt är vad det är.


'tis over now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0