Idag är en ny dag.

Likaså kommer i morgon att vara en ny dag, och dagen efter det, och dagen efter det och... ja ni fattar. Hur som helst får det bli rubriken på dagens inlägg.
Här sitter jag nu och äter min frukost som, liksom alla andra morgonar består av 80 g havregryn, 250 g fil och ca 30 g lingonsylt. En mättande god och näringsriktig frukost! Funderar dock på att utöka den en aning dom dagar jag tränar på morgonen. Men idag är inte en sådan dag, idag är en studiebesöksdag!
Klockan 13 ska jag vara nere på milko för att kika på deras industri. Så fort besöket är över måste jag skynda mig iväg för att handla någon mat som jag kan laga åt Nattis eftersom hon bara hinner hem en jättekort sväng innan hon ska iväg igen.

Senare idag blir det nog träning, städa vidare i lägenheten, plugga och kanske kika på lite tv.


Äh, nu tog det slut på saker att skriva igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0