Trött

Nu var det länge sen det blev något bloggat här så jag tänker passa på att tvinga mig till att skriva något bara för att kanske kunna återuppliva den lilla bloggarådran jag har.

Idag är jag trött.

Igår var jag inte trött, förrän sent på natten. Fast då var det egentligen idag. Så igår var jag aldrig trött.

Anledningen till detta är iallafall att jag, Nattis, Siken och Norden hade en helkväll igår. En helkväll som innefattade hårdrock, pizza, pussel, whiskey, humor och tv-spel. Mycket tv-spel.
En intressant aspekt med att bo i Torvalla är att det inte är så lätt att ta sig därifrån eftersom stadsbussarna slutar går rätt tidigt. Lyckligtvis börjar dom att gå rätt tidigt också, närmare bestämt klockan 6 på morgonen. Och det var alltså fram till dess som spelkvällen fortlöpte.

Så idag är jag trött med all rätt. Och därför blir det inget mer bloggande nu.
Kanske ska jag försöka få ihop en årssammanfattning, såg det på andra bloggar och det verkade skoj.

Laterz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0