Afton

Siken var över idag och fick lite pisk i Magic, dubbelt upp dessutom!

Det var väl egentligen allt jag ville skriva men jag knåpar ihop några rader till.

Såg precis en RIKTIGT bra film, District 9. Rätt annorlunda men jävligt klockren. Den hanlar om en population rymdvarelser som har bosatt sig i slummen i Johannesburg men på grund av klagomål från lokalbefolkningen skall de flyttas därifrån. Rätt mycket dokumentär-feeling över filmen.
Rekommenderas varmt!

Förkylningen, som är av den tjurigare sorten, har inte riktigt valt att släppa mig ur sitt snoriga grepp än men det börjar närma sig. På måndag åker jag på praktiken oavsett hur jag mår tror jag, kan ju inte slösa bort den på att sitta hemma och hosta!

Fick förresten sälja motorcykeln i Torsdags, kändes rätt vemodigt att behöva skiljas från den men studentlivet börjar ta ut sin rätt och ekonomin håller inte riktigt eftersom CSN tycker att det räcker med att få ett studielån i November som man sedan ska klara sig på till mitten på Januari. Själv är jag av en annan uppfattning och tycker att 7800kr till två månaders hyror och mat är tajt nog, sen gör ju julklappsinköpen att lädret i plånboken luftas ännu lite mera vilket leder till att ens finansiära pondus krymper ännu lite mer. Men vad vet jag, jag är ju bara en student.

Gnatt på er!

Kommentarer
Postat av: sikken

Invänta med fruktan min nyrensade lek.

2009-12-08 @ 01:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0