Insomnia.

Sitter här vid datorn och äter frukost efter en lång och värdelös natt. Helt sjukt! Har aldrig någonsin haft problem med att sova. Men just i natt, utan någon som helst uppenbar anledning. Lade mig vid ca 00.30 som vanligt, låg vaken en timme kanske innan jag somnade, sen vaknade jag med 20-30 minuters intervaller till strax efter 4. Så sjukt irriterande! Tänkte ta igen sömnlösheten med sovmorgon idag men istället ringde dom från Jämtkraft och väckte mig, vilket i och för sig var en bra sak...

Nu verkar det som att det äntligen löst sig för mig med praktikplats. Vi skulle försöka samåka så gott det gick första tiden och efter det trodde dom att jag skulle kunna vara stationerad i Lugnvik den mesta tiden.
Nu är det alltså så gott som bokat med praktiken, allt som återstår är en träff med han jag ska vara med och med chefen för stället på fredag morgon för att se så vi inte hatar varandra från första ögonblick.

Har inte hänt så mycket mer än men jag hinner säkert fylla på med mer framöverdagen.

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Marie

Konstig fråga, men NÄR exakt är Halloween? (ja det är tillåtet att skratta)

2009-10-15 @ 20:51:04
URL: http://varlensbasta.blogg.se/
Postat av: Marie

Hehehe, ja men dåså.. :p Blev liiiiiite (läs sjukt mycke) orolig, om det var den 24-25 eller 31-1 :p Men NU vet jag och kan fixa barnvakt (eftersom ingen annan i min omgivning heller verkade veta.. Haha)

2009-10-15 @ 21:43:35
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0