Kvällstankar

Nu är det dags att lägga sig att sova igen efter några timmar datorspelande. Jag har nämligen hittat ett nygammalt spel som heter Operation Flashpoint, det är en krigssimulator som jag och Viklund framför alla spelar men ibland får vi även förstärkning av Valli, Allman och Patrik. Det brukar bli någon timme på dagen men framförallt är det behändigt att passa på nu när Nattis ändå sover och jag har tråkigt. :-)

Men det är ändå nu, när jag får krypa ner i sängen bredvid världens tröttaste och gosigaste flickvän, som nästan är höjdpunkten på dagen. En mycket rolig sak är att hon dagen efter till 99% glömt bort det jag säger när jag väcker henne. T. ex. berättade jag häromnatten att klockan var 00.33 när jag lade mig och att hon skulle få 100kr om hon mindes det morgonen efter. Jag fick behålla mina pengar. ;-)

Utanför fönstret har snön precis slutat falla och nu ligger ett vitt fint täcke kvar på marken. Visst är det trisst att sommaren åter igen har gått mot sitt slut men det är ändå rätt mysigt med vintermörkret, speciellt när man kan krypa ner i soffan och kika på någon bra film och bara behöva se ut på kylan genom ett isolerat fönster.

Jag håller tummarna nu för att paketet med väggfästet kommer i morgon så vi får någon ordning på lägenheten igen, det är ju nämligen födelsedagskalas här på söndag och då vill man ju helst ha det någorlunda hemtrevligt iallafall.


Nej nu kan jag inte hålla mig vaken särskilt länge till så nu smiter jag iväg härifrån.
God natt på er allihopa! (läser ni det här på dagen kan ni spara "god natt"-et tills nästa kväll. ;-) )

Kommentarer
Postat av: nattis

Jag älskar dig Nicke! Men jag minns inte att du väckte mig inatt heller! :)

2009-10-07 @ 15:24:21
URL: http://turikarlek.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0