Lustig reklam.

Såg precis en chokladreklam. Vet ni vad den chokladen var? Ni kan aldrig gissa...

OÄNDLIGT FÖRFINAD!

Fattar ni hur sjukt bra något som är "oändligt förfinat" är? Jag fattar personligen inte hur det kan vara oändligt förfinat så länge det finns tid kvar. Om den inte är fulländad då såklart. Men är det inte då bättre att i reklamen säga "den fulländade chokladen". Jag menar, vad finns det då för anledning att ens ha kvar alla andra choklader?
Om jag fick välja mellan vanlig choklad och FULLÄNDAD choklad skulle jag inte ens fundera på saken. Vem vill ha dåliga grejor liksom. Jag vet förresten vilka som skulle sälja den vanliga chokladen... Mediamarkt.

Jag vill ha mer oändligt förfinade prylar. Hur skulle en sådan cykel se ut? Tänk att få lägga vantarna på en oändligt förfinad jacka!
- Sjysst bil!
- Jepp, den är oändligt förfinad.
- Shiiiit....

Oändligt förfinad.

HA! Eller något som är oändligt förfulat. Måste ju se sjukt roligt ut.

Ändligt förfinad då? Typ lagom? Meh.

Kommentarer
Postat av: Kjell

Oändligt förfinad och fulländad är väl vad Rytter brukar kalla din teknik i mark förövrigt?

Vad det gäller han där krunegård (eller va falls) så..ja han alster jag är en vampyr va väl illa nog.. men nu är det ju tydligen sånt vi vill höra på (?) typ gessle, hellström och alla andra som inte kan träffa en ton rent, vete fasen ens om autotune skulle hjälpa.

2009-10-29 @ 23:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0