Nära ögat!

Ja ikväll var det nära att det inte blev något bloggande. Avsaknaden av inspiration blev nästa för stark. Jag tror bestämt min musa tagit ut helgen i förskott och fylleknoppat i någon buske här utanför. Vet inte om gamla grekiska gudinnor sysslar med sådant i och för sig, vet oandrasidan inte om dom lägger ner energi på någon flintskallig bloggare som sitter i Torvallaghettot och känner sig gangsta heller.
Måste ju passa på att fråga er wiggahs där ute, vad tycker ni om min nya stylez y'all?


WAZZAP MA HOMIEEZ?!

Jag vet inte riktigt själv, känns som att jag kan gick lite för långt med "50 Cent"-tatueringen på armen...
Men men, ska man bo i Ängsmon gäller det att smälta in. Ni har väl alla hört hur det går till här får jag hoppas?
Om inte, låt mig presentera........ BIG NICK OCH MANIAC!


Jag tror jag fegar ikväll och låter det här vara allt för nu. Slängde ju trots allt in ett tidigare idag också.

Stay gangsta!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahah Skitsnyggt :D Är det halloweenkostymen? :D

2009-10-23 @ 16:27:27
Postat av: hoevding

Fitty cent tatuering fick mig att fnissa :D

2009-10-25 @ 09:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0