Premiär för den nya bloggen!

Har suttit här nu någon timme och trixat med lite design och jag kan nu stolt presentera min nya tillflyktsort när jag behöver skriva av mig.

Har länge varit min blogspot-blogg trogen på grund av att jag hade en behändig funktion som hette "skicka till blogg" på min förra mobiltelefon men nu har den telefonen gått i graven och likaså den gamla bloggen.

För er som vill läsa min gamla blogg finns den kvar på http://nickeshake.blogspot.com/

Jag kan dock inte lova att den här kommer skilja sig från den gamla på så många, eller ens några, sätt. Vem vet, det här kanske blir mitt första och enda inlägg. Den som lever får se.


So, for now. I bid you adieu!

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej, faktiskt inte. Ganska mycket kortare.. Kanske 2 cm ovanför axlarna? Nu har jag inte ett exakt fingermått, men påt ungefär :p

2009-09-28 @ 23:27:51
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0