Årskrönika 2009

With no further introduction, I give you: the ups and downs of Nickeshakes year 2009!

Årets höjdpunkt: Flytten hem från Falun. Att få komma hem till all släkt och alla vänner, motorcykeln, fisket, musiken med mycket, mycket mera!

Årets bottenskrap: 2009 började faktiskt från botten när voltade en lånad skoter och bröt handleden. "Pinsamt" räcker inte på långa vägar...

Årets maträtt: Går till Fläskfilé på bädd av råstekt potatis. Och tuvan som tippar över lasset till denna formidabla rätts fördel är den barnsligt enkla men ljuvligt goda såsen; chilisås, vitlök och smält margarin. MUMMA!

Årets artist: Jorn Lande. Inga tvivel, 80 % av all musik jag lyssnat på 2009 har bestått av Jorns olika konstellationer.

Årets film: Watchmen. Precis min typ av film.

Årets idrott: Om jag ska välja någon för det väl bli armbrytning.

Årets åstadkommande: Jag har äntligen återfunnit intresset för fiske, den ultimata hobbyn! Har min gode vän (Grin)Olle att tacka för detta!

Årets bästa köp: Ljudet till bilen. Vilken avsevärd skillnad i körglädje.

Årets sämsta köp: Rullen till kastspöt, helt vidrigt dålig.

Årets mest lästa blogg: http://varlensbasta.blogg.se Den enda som man kan lita på blir uppdaterad kontinuerligt!

Årets sämsta blogginlägg: Troligen det här. Därför slutar jag nu!


Kommentarer
Postat av: Marie

Naaaaaaaaaw, gulle dig då!! =)

2010-01-16 @ 10:27:02
URL: http://annasmammamarie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0